optimointi


Moottorioptimointi eli lastutus on helpoin tapa lisätä auto tehoa, parantaa vääntöä ja vähentään kulutusta.

Lastuttamisen hinta vaihtelee merkistä ja mallista riippuen 499-799 € välillä, ja siitä mitä autolta tarkemmin halutaan:

  • Eko eli säästöohjelma (ei lisää tehoa, vähentää kulutusta)
  • Force, eli voimaohjelma (lisää tehoa, vääntöä ja vähentää OIKEIN AJETTUNA kulutusta)

-Modify, eli räätälöity ohjelma. (lisää tehoa, vääntöä ja vähentää OIKEIN AJETTUNA kulutusta) +autosta poistetaan ominaisuuksia kuten esim: EGR, DPF tms. Jos autosta poistetaan DPF, se on tyhennettävä mekaanisesti + 300 € (alkaen hinta, on myös autoja ,joissa sen tyhjääminen on PALJON suurempi operaatio)

VARAA AIKA REILUN VIIKON PÄÄHÄN (LASTUTUSJONO ON VÄHINTÄÄN VIIKKO) JA OTA YHTEYTTÄ S-POSTILLA tuning@luiginpaja.fi , SOVITAAN MIKÄ OHJELMA, MITÄ MUITA OMINAISUUKSIA JA TARKENNETAAN HINTOJA!

VARAA AIKA REILUN VIIKON PÄÄHÄN (LASTUTUSJONO ON VÄHINTÄÄN VIIKKO) JA OTA YHTEYTTÄ S-POSTILLA tuning@luiginpaja.fi , SOVITAAN MIKÄ OHJELMA, MITÄ MUITA OMINAISUUKSIA JA TARKENNETAAN HINTOJA!

HUOM! Moottorinohjausyksikön päivittäminen ”jyrää” lastun, eli jos auton ohjelmistoja päivitetään (esim. merkkiliikekäynnit) asiasta ON MAINITTAVA autoa jätettäessä.

***HUOM, HUOM, HUOM ! ! !***

Trafin ja autovalmistajan ohjeiden mukaan auton päästöarvoja EI SAA MUOKATA, joten optimointi ja muutokset tehdään aina vain:

ASIAKKAAN PYYNNÖSTÄ JA ASIAKKAAN VASTUULLA!

Tämän jälkeen autoa EI saa käyttää tieliikennekäytössä -> auto EI ole valmistajan edellyttämässä kunnossa tehoiltaan tai päästöarvoiltaan.

Lastuttamisen jälkeen auto on erittäin hyvä rata yms. käytössä.