VAG 7-Vaihteinen DSG peruskunnostus

      

VAG:n 7-vaihteinen kuivakytkimellä varustettu DSG-Vaihteisto:

Esim. 0AM, 0CW DQ200 Kuivakytkin 7-vaihteinen DSG

Ensimmäisenä yleensä hajoaa kuivakytkin, vaihdettuna n. 1700 €
-Ravistaa
-Terävät vaihdot
-Yms. ongelmat

Jos autoon vaihdetaan ”vain” kuivakytkin / vauhtipyörä, voi olla että vika EI tule kuntoon;
-Muutkin vaihteiston osat voivat aiheuttaa samoja oireita
-Mikä tahansa korjaamaton osa voi hajota myöhemmin -> sama remontti edessä.

Kytkimen vaihto on vaihteiston vaihto-ongelmiin liittyen takuuton työ.

Kytkimen uusiminen on vain kuluneen osan vaihto.

 

SUOSITTELEMME AINA VAIHTEISTON PERUSKUNNOSTUSTA:

Vaihteiston peruskunnostuksessa vaihteisto avataan, käydään läpi ja kuluneet osat vaihdetaan.

Vaihdettavia osia vähintään:

– Uusi mekatroniikka
– Uusi kytkin ja vauhtipyörä
– Vauhtipyörän neulalaakeri
– Siirtäjän ohjurit
– Tiivisteet
– Uudet hydrauliikka- ja vaihteistoöljyt

Kaikki osat joissa on kulumaa, vaihdetaan.

AVAIMET KÄTEEN REMONTTI ON n .4000 €
-Sisältää korjauksen ajaksi sijaisauton veloituksetta.

VAIHTEISTOLLE MYÖNNETÄÄN 12KK TÄYSTAKUU ILMAN KM-RAJOITETTA!

Remontin kesto vajaasta työviikosta kahteen työviikkoon (riippuen onko purkamisen jälkeen tilattava jotain erikoisia osia, mitkä normaalisti ei kulu.)