Suurimmassa osassa nykyautokalustoa on sähköinen käsijarru takana. Monesti satulat toimivat aivan normaalisti levyjen ja palojen vaihtoon asti, mutta sitten alkaa ne ongelmat:
Takajarrut jäävät päälle, vaikka jarrut on herkistetty ja putsattu. Mikään ei tunnu auttavan. Levyt uusittu ja ne on kierot -taas!
Oireen huomaa parhaiten, kun autolla ajaa pätkän moottoritietä tms. ja ajaa sivuun jarulla hidastamatta:
KÄYTTÄMÄTÖN LEVYJARRU EI SAA OLLA YHTÄÄN LÄMMIN.
Syy on perin yksinkertainen: satuloiden tiivistekumi hoitaa jarrun palautuksen (ettei jää kantamaan). Vanha kovettunut kumi ei kestä enää männän uutta paikkaa (kun palat painetaan sisäänvaihdon yhteydessä) ja näin ollen jarrupalan palautus ei toteudu ja pala jää nojaamaan hieman levyyn. Välillä enemmän, välillä vähemmän.
Tarvikesatulat hipovat jopa 500€ /kpl ja alkuperäiset vieläkin enemmän! + vaihtotyö n.150€ /akseli. Tiivistekumisarjoja ei saa tarvikkeena eikä alkuperäisenä! Vaihtoehtoja ei ole.
Olemme hankkineet näiden satuloiden korjaussarjoja, ja näin ollen voimme tarjota molempien takasatuloiden pöly ja tiivistekumien vaihdon hintaan 399 € (sis osat ja työn.)
Jos on tarvetta, samalla voimme uusia levyt ja palat osien hinnalla (sama työ)
Tarjous koskee alustavasti seuraavia malleja:
VW Passat, Tiguan, GOLF VII
AUDI: A4, A6
TEEMME JARRUSATULOIDEN HUOLTOA MYÖS MUILLE MERKEILLE JA MALLEILLE! OTA YHTEYTTÄ JA KYSY LISÄÄ!